Ηθοποιός από τους «Βασιλιάδες» πούλησε πράγματα

Ο Μάνος Ιωάννου από την σειρά «Βασιλιάδες» μπορεί να τραβάει τα οικονομικά του ζόρια και αυτός όπως διαβάσαμε σε συνέντευξη του στην εφημερίδα «Άποψη» αλλά δεν το βάζει κάτω έχει και τις γυναίκες να σκεφτεί. Άραγε θα έκανε κάτι με κάποια από τη σειρά;
«Χαλαρά. Αλλά προτιμώ να μην ανακατεύω τα ερωτικά μου με τα επαγγελματικά μου», είπε το παιδί.
Άραγε πόσο τον έχουν επηρεάσει α γεγονότα στην Ελλάδα; «Απόλυτα. Για να μην σε αγγίξουν τέτοιες σοβαρές εξελίξεις πρέπει να είσαι η πάμπλουτος η πανηλίθιος. Το πρώτο δεν ισχύει για μένα σίγουρα. Ελπίζω ούτε και το δεύτερο.» είπε μέσα στο χιούμορ το παιδί!
«Πολλοί συνάδελφοί σου έχουν δηλώσει πως παραμένουν απλήρωτοι από τους «Βασιλιάδες». Εσύ πως αισθάνεσαι γι αυτό;», ήταν η επόμενη ερώτηση. «Άσχημα αισθάνομαι αλλά σκέφτομαι ότι δεν είμαι και στην πρώτη γραμμή των άτυχων. Γιατί αν μη τι άλλο είχα και το θέατρο τον χειμώνα και δεν έχω κάνει και δική μου οικογένεια. Ίσα – ίσα οι γονείς μου με βοηθούν. Φαντάζεστε αυτούς που είναι στην θέση μου και είναι οικογενειάρχες;» είπε ο ηθοποιός. Και άραγε τον έχει επηρεάσει οικονομικά το ότι δεν έχει πάρει ακόμα κάποια χρήματα που υπολόγιζε ;
«Φυσικά με έχει επηρεάσει. Έχω κόψει πράματα. Έχω πουλήσει πράματα. Αλλά προσπαθώ να μην χάνω ποτέ το κέφι μου», είπε και είναι παράδειγμα προς μίμηση το παιδί! Άντε να παίρνουμε και εμείς μαθήματα!

womenonly.
http://heraklion1.blogspot.com/

Image Hosted by ImageShack.us
ΕΜΠΑ ΚΑΙ ΔΕΣ...ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Followers